【Nikki/ミラクルニキ/素材合集】清宮喫茶SET

 

|奇迹暖暖 - 清宮喫茶|


👉請注意👀 //Notice//
○ 看板娘的溶圖有使用到一張圖庫素材。
○ I have used a pic, which from CC0 resources web, to edit this banner.
○ 本素材為奇迹暖暖同人二次創作,僅供合法之合理範圍使用。
○ This is the resources of mobile game Nikki, plz use it legal and reasonable.
○ 所有素材內容來源為本人於遊戲內拍攝、去背後,進行加筆與改色。
○ All contents of resources was shot, edited, and recolor by myself.
○ 使用前請先食用我的 //T.O.U//(使用條款)
○ Please make sure you read my T.O.U(Term of use), before you download and use.

× 標題沒打中文是因為內含簡中我的雲端字型會掉字
放大又超絕明顯、不好看所以就打英/日<
× 如果使用條款不同素材之下我沒有更改使用規則,
我將來會製作一個專屬的固定頁面直接連過去看w
就不會一個頁面一堆內文要閱讀惹(妳也知道)(..◔ɷ◔)

👉使用條款👀 //T.O.U//
○ 可以在我的同意下轉載素材,但請不要未經允許轉載我的素材並當成自己的。
○ You can repost it at other sites after asking and getting my credit.
PLZ DO NOT repost it without credit and distribute it as your own.
○ 允許改色、重製後並當成新的素材重新發布,但請標註我或者來源網址。
○ Allow recolor and remade as new resources to post. Plz tag me or here's URL.
○ 重申一次,僅供合法之合理範圍使用
○ I must say it again, PLEASE USE IT LEGAL AND REASONABLE.

👉特別感謝💬 //Thanks//
💖💖💖 感謝我的聯盟副會長們:永和催狂魔、Poisson、莫伊莎 💖💖💖

👉素材下載👋 //Download//

不負責任使用範例(◔ɷ◔)↓(嘿對就是看板娘彩版<)




以上。

0 件のコメント

請盡情Der發言噢(。•ɷ•。) つ♥::我們交個朋友吧Go!
- 也歡迎點擊上方的About獲得更多資訊 -